Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Μίλα μου για νύχια

                      Μίλα μου για νύχια :)

  


                           Όταν η μόδα προστάζει
                           μεγάλα και χρωματιστά αξεσουάρ,
                          εγώ προτείνω χρώμα και τρέλα
                          στα νύχια......


                            Φτιάχνουν την διάθεση
                            και απογειώνουν το σύνολο
                           και το στυλ του ντυσίματος.....



                                



                           Σας δίνω μερικές ιδέες
                           φτιαγμένες από εμένα
                          για τα χεράκια μου αλλά και για εσάς.. <3 


νιάου!!!

                     Τα σχέδια μπορούν να γίνουν με ειδικά εργαλεία
                     και πινέλα για τα νύχια...
                    αλλά σε εμένα καλή δουλειά έκαναν
                    και οι οδοντογλυφίδες :)
                   (λίγο παραπάνω υπομονή θέλει)



                           Ας ξεκινήσει η διασκέδαση....
                          και καλή επιτυχία :) 

βόλτα στην εξοχή

save the bees











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου